• español
    • português (Brasil)
    • English
Search 
  •   Ridaa Home
  • Editorial
  • Search
  •   Ridaa Home
  • Editorial
  • Search
  • English 
    • español
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Stefan Collini, Common Writing. Essays on literary culture and public debate, Nueva York, Oxford University Press, 2016, 272 páginas. 

Grisendi, Ezequiel (Universidad Nacional de Quilmes, 2017)
Académico consagrado a la historia intelectual del Reino Unido a la vez que un interlocutor crítico del mundo cultural y político británico, Stefan Collini ofrece en su libro Common Writing un nuevo capítulo de sus ...
Thumbnail

Richard Whatmore y Brian Young (eds.), A companion to intellectual history, Massachusets/Oxford, Wiley/Blackwell, 2015, 456 páginas 

Grisendi, Ezequiel (Universidad Nacional de Quilmes, 2016)
En esta ocasión, Richard Whatmore y Brian Young ofrecen balances y perspectivas futuras de la historia intelectual a partir de un companion, formato ampliamente extendido en el mundo editorial anglosajón, que se inscribe ...

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio
 

 

Browse

All of RidaaCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Grisendi, Ezequiel (2)
Subject
Historia intelectual (2)
História intelectual (2)Intellectual history (2)Reino Unido (2)
Resenhas (2)
Reseñas bibliográficas (2)
Reviews (2)
United Kingdom (2)Collini, Stefan (1)Escrita (1)... View MoreDate Issued2017 (1)2016 (1)

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio