• español
    • português (Brasil)
    • English
View Item 
  •   Ridaa Home
  • Secretaría de Posgrado
  • Tesis de posgrado
  • View Item
  •   Ridaa Home
  • Secretaría de Posgrado
  • Tesis de posgrado
  • View Item
  • English 
    • español
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marcas sectoriales como instrumento de diversificación de mercados internacionales : el caso de Wines of Chile

Thumbnail
View/Open
Tesis de maestría (1.679Mb)
Date
2020-12-14
Author
Fuentes, Martín Emilio
Metadata
Show full item record
Abstract
En esta tesis de maestría se pretende identificar y analizar el impacto generado en las exportaciones del sector vitivinícola chileno como consecuencia de la implementación de la marca país sectorial “Wines of Chile” que ha llevado a cabo la República de Chile; para tal fin se buscará iniciar con análisis de tipo cuantitativo complementado con análisis cualitativos a fin de demostrar los principales resultados de dicha iniciativa.
 
This master's thesis aims to identify and analyze the impact generated on exports of the Chilean wine sector as a result of the implementation of the sectoral country brand "Wines of Chile" carried out by the Republic of Chile. To this end, it will be sought to start with quantitative analysis complemented with qualitative analyzes in order to demonstrate the main results of said initiative.
 
URI
http://ridaa.unq.edu.ar/handle/20.500.11807/2667
Colecciones
  • Tesis de posgrado
Estadisticas
http://ridaa.unq.edu.ar/handle/20.500.11807/2667/statistics

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio
 

 

Browse

All of RidaaCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio