• español
    • português (Brasil)
    • English
Search 
  •   RIDAA Home
  • Departamento de Ciencias Sociales
  • Search
  •   RIDAA Home
  • Departamento de Ciencias Sociales
  • Search
  • English 
    • español
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Intervención realizada con los alumnos de 2° y 3° grado de la Escuela N° 24 DE 13 

Sagona, Carolina; Kortsarz, Gustavo; Amarillo, Andrea; Balmaceda, Cecilia; Loewel, Mariana; Jornadas de Formación Docente Desafíos y tensiones de la formación docente en los actuales escenarios (3 : 2016 : Bernal, Argentina) (2016-09-19)
A partir de estudios de campo realizados por los integrantes del grupo en nuestros respectivos establecimientos educativos, decidimos elaborar un proyecto para la escuela en la que Carolina desarrollaba sus ...

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio
 

 

Browse

All of RIDAACommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAmarillo, Andrea (1)
Balmaceda, Cecilia (1)
Jornadas de Formación Docente Desafíos y tensiones de la formación docente en los actuales escenarios (3 : 2016 : Bernal, Argentina) (1)
Kortsarz, Gustavo (1)Loewel, Mariana (1)Sagona, Carolina (1)SubjectArt education (1)Educación artística (1)Educação artistica (1)Escuelas primarias (1)Espacio escolar (1)Espaço escolar (1)Estudio de campo (1)Estudo de campo (1)
Field study (1)
Primary shools (1)
... View MoreDate Issued2016 (1)

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio