• español
    • português (Brasil)
    • English
Search 
  •   RIDAA Home
  • Secretaría de Educación Virtual
  • Search
  •   RIDAA Home
  • Secretaría de Educación Virtual
  • Search
  • English 
    • español
    • português (Brasil)
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Innovaciones didácticas en contexto 

Imperatore, Adriana; Gergich, Marina; Lugo, María Teresa; Pérez, María Ximena; Torre, Sebastián; Aceituno, Marcelo Luis; Baumann, Pablo; González, Néstor; Florez, Paula; Marzioni, Clarisa del Huerto; Santos Souza, Alejandra (Secretaría de Educación Virtual, Universidad Nacional de Quilmes, 2017)
Innovaciones Didácticas en Contexto -el quinto libro de la colección Ideas de Educación Virtual– es una compilación de reflexiones y experiencias que abordan diferentes áreas del quehacer pedagógico en educación superior, ...

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio
 

 

Browse

All of RIDAACommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAceituno, Marcelo Luis (1)
Baumann, Pablo (1)
Florez, Paula (1)Gergich, Marina (1)
González, Néstor (1)
Imperatore, Adriana (1)Lugo, María Teresa (1)Marzioni, Clarisa del Huerto (1)
Pérez, María Ximena (1)
Santos Souza, Alejandra (1)... View MoreSubjectDigital technology (1)Educación (1)
Educación virtual (1)
Education (1)
Educação (1)
Educação virtual (1)
Enseñanza superior (1)
Ensino superior (1)
Higher education (1)Innovaciones (1)... View MoreDate Issued2017 (1)

Universidad Nacional de Quilmes
Contact Us | Send Feedback | Estadísticas | Política del Sitio